Introduceti datele personale:

Va rugam introduceti numele
Va rugam introduceti o adresa de e-mail valida
Numele
E-mail

« The road to success is always under construction. It is a progressive course, not an end to be reached. »
Anthony Robbins

Lucreaza cu resursele existente si redefineste-ti experienta.

Coaching-ul nu inseamna sa primesti sfaturi, ci sa te desavarsesti folosind resursele pe care le ai la indemana.

design your experience

Va invitam sa va construiti propria experienta vizuala in acest site folosind creativitatea, simtul practic si individualitatea proprie.

La fel ca in coaching.

Personal branding - Cand pornesti pe cont propriu

Din pleiada de neologisme intrate in limba romana in ultimii ani, “brand-ul” si familia sa de cuvinte (branding, re-branding) sunt probabil printre cele mai la moda. Fie ca e vorba de bunuri de larg consum, de servicii, de organizatii sau chiar de Romania ca tara, conceptul de brand (sau, mai pe romaneste, marca) ne capteaza din ce in ce mai mult atentia.

De ce insa aceasta preocupare pentru branding? Unul dintre motive este acela ca, in tot mai multe situatii, oferta depaseste cererea. Fie ca e vorba de oferta de produse si servicii, fie de cea de pe piata fortei de munca, cei ce ofera ceva lupta pentru captarea interesului celor care vor sa cumpere.

Un alt motiv este acela ca, in aceasta lume "inundata" de informatie si in permanenta criza de timp, avem din ce in ce mai putin timp pentru a ne face remarcati si din ce in ce mai grabiti in a lua decizii. A te face cunoscut intr-o maniera convingatoare nu mai este o optiune, ci devine o chestiune de supravietuire.

In fine, detinatorii marcilor apreciate de piata au castiguri financiare mai mari, intrucat cumparatorii sunt dispusi sa plateasca nu doar pentru beneficiile concrete, palpabile, oferite de produsele sau serviciile respective, ci mai ales pentru beneficiile intangibile (imagine, prestigiu, calitate perceputa, status etc.) pe care le obtin folosind marcile respective. O simpla trecere in revista a produselor cosmetice folosite sau hainelor cumparate sau ravnite de fiecare dintre Dvs. va va demonstra ca asa este.

Desi producatorii investesc bani si inteligenta de peste 100 de ani pentru intelegerea mecanismelor prin care pot crea marci de succes, conceptul de Marca Personala (in engleza “Personal Brand”) a aparut abia la sfarsitul anilor ’90. In 1997, Tom Peters scria in revista Fast Company: "Indiferent de varsta, de pozitia sau de domeniul in care activam, cu totii trebuie sa intelegem importanta conceptului de branding. Fiecare dintre noi este directorul general ai propriei companii, EU srl. Pentru a reusi astazi in afaceri, cea mai importanta activitatea a noastra este acea de director de marketing pentru Marca Personala numita EU."

“Reputatia este ceea ce oamenii spun despre tine dupa ce ai parasit incaperea.“
Jeff Bezos, fondatorul Amazon.com

Probabil ca multi dintre Dvs. ati intervievat pe cineva pentru angajare. Si, independent de CV-ul persoanei si de criteriile riguroase prestabilite, o pondere semnificativa (mai mare chiar decat credeti) in decizia finala a reprezentat-o ceea ce ati "simtit", "instinctul" sau "flerul". Si asta pentru ca lucruri ca reputatia candidatilor, aspectul fizic, vocea, gestica, spontaneitatea, desi nu au nici o legatura directa cu competenta profesionala, cantaresc mult in succesul sau insuccesul unui interviu de angajare.

Acesta este motivul pentru care specialistii in recrutare recomanda clientilor lor sa isi creeze o Marca Personala, aceasta fiind esentiala pentru a ne scoate din anonimat, pentru a reduce ponderea criteriilor "subiective" de evaluare si pentru a transmite celor cu care interactionam exact mesajele pe care vrem ca ei sa le asocieze cu noi.

Marca proprie

Desi in aparenta Marca Personala are o aplicabilitate orientata catre exterior, este esential ca ea sa fie reprezentativa pentru cine suntem noi cu adevarat, independent de asteptarile si perceptiile celor din jurul nostru. Este important de inteles ca Marca Personala nu este viabila si credibila decat daca ne regasim in ea atat in public, cat si in momentele noastre de solitudine.

De aceea, la Seeds for Success credem ca Marca Personala nu trebuie inventata, ci identificata in interiorul fiecaruia dintre noi! Punctul de pornire in identificarea ei este reprezentat de identificarea propriilor valori si de gasirea raspunsurilor la intrebari specifice.*

*document pdf 108KB - pentru a putea downloada acest document, va invitam sa intrati in comunitatea
Seeds for Success

 

In acceptiunea Seeds for Success, Marca Personala sintetizeaza unicitatea fiecaruia dintre noi, clarifica acele caracteristici care ne individualizeaza (cum ar fi valori, talente, aptitudini, pasiuni etc.) si comunica celorlalti cine suntem si ce avem de oferit.

Desi indentificarea propriei Marci Personale poate parea un proces dificil, el este unul esential pentru succesul nostru profesional. Acelasi Tom Peters revenea asupra subiectului in 2004, de data aceasta cu un ton imperativ:

"Cand am scris despre Marca Personala in 1997, era considerat ceva cool. Acum, insa, este ceva absolut necesar. Nu mai aveti incotro! Chiar daca acest concept va ingrozeste, a fi un oarecare reprezinta reteta dezastrului."

 

Acesta este motivul pentru care Seeds for Success ofera ca zona distincta de expertiza coachingul pentru elaborarea Marcii Proprii (Personal Branding Coaching), clientii nostri beneficiind de experinta noastra specializata in acest domeniu.

In conditiile in care comunicam non-stop si cand ne formam o imagine durabila despre cineva in doar cateva minute, putem concluziona ca:

Daca nu ne cream si gestionam cu pricepere Marca Personala, o vor face cu certitudine cei cu care interactionam!

Marca proprie

Marca proprie

Marca proprie

 

 

1
2
3
4
5
6
7
8
9