Introduceti datele personale:

Va rugam introduceti numele
Va rugam introduceti o adresa de e-mail valida
Numele
E-mail

« The road to success is always under construction. It is a progressive course, not an end to be reached. »
Anthony Robbins

Lucreaza cu resursele existente si redefineste-ti experienta.

Coaching-ul nu inseamna sa primesti sfaturi, ci sa te desavarsesti folosind resursele pe care le ai la indemana.

design your experience

Va invitam sa va construiti propria experienta vizuala in acest site folosind creativitatea, simtul practic si individualitatea proprie.

La fel ca in coaching.

Cum sa alegi un coach - Propunere de decalog

  1. De cata vreme face coaching   ca activitate remunerata de sine statatoare   ? (nu ca o activitate conexa)
     
  2. Cum intelege, cum descrie si   cum prezinta diferentele intre coaching si alte discipline conexe    (gen terapie, consutanta, consiliere, training etc.)?
     
  3.   Pe ce tip de coaching s-a specializat    si in ce fel (life coaching vs. executivecoaching)? Care este diferenta intre ele si ce l-a determinat sa aleaga?
     
  4. Ce forme de   instruire specifice pe coaching     a urmat? (scoli, profesori, durata si, foarte important, verificati daca au acreditarea unui organism profesional cum ar fi European Coaching Institute sau International Coach Federation)
     
  5. Cati   clienti platitori     a avut si cati clienti are in prezent? (cereti descrieri sumare ale temelor abordate cu acestia)
     
  6. Cate   ore platite de coaching     are la activ ?
     
  7. Cereti   referinte scrise si verificabile de la minim trei clienti platitori    ! (chiar daca invoca argumentul confidentialitatii, daca experientele sunt pozitive, vor exista clienti dornici sa ofere recomandari)
     
  8. In ce situatii clientii   au renuntat     la coaching? (daca nu exista nici un astfel de caz, fie nu a avut suficienti clienti, fie nu spune adevarul)
     
  9. Verificati daca   experienta personala     de management / leadership   este similara cu cea a clientilor     cu care va lucra in organizatia dvs.! (altfel e dificil sa se faca acceptat)
     
  10.   In ce conditii NU accepta un client?  

 

In plus... nu uitati de existenta  chimiei   intre coach si client(i) !!!

1
2
3
4
5
6
7
8
9