Despre noi
Cum sa alegi un coach - Propunere de decalog
- De cata vreme face coaching ca activitate remunerata de sine statatoare ? (nu ca o activitate conexa)
- Cum intelege, cum descrie si cum prezinta diferentele intre coaching si alte discipline conexe (gen terapie, consutanta, consiliere, training etc.)?
- Pe ce tip de coaching s-a specializat si in ce fel (life coaching vs. executivecoaching)? Care este diferenta intre ele si ce l-a determinat sa aleaga?
- Ce forme de instruire specifice pe coaching a urmat? (scoli, profesori, durata si, foarte important, verificati daca au acreditarea unui organism profesional cum ar fi European Coaching Institute sau International Coach Federation)
- Cati clienti platitori a avut si cati clienti are in prezent? (cereti descrieri sumare ale temelor abordate cu acestia)
- Cate ore platite de coaching are la activ ?
- Cereti referinte scrise si verificabile de la minim trei clienti platitori ! (chiar daca invoca argumentul confidentialitatii, daca experientele sunt pozitive, vor exista clienti dornici sa ofere recomandari)
- In ce situatii clientii au renuntat la coaching? (daca nu exista nici un astfel de caz, fie nu a avut suficienti clienti, fie nu spune adevarul)
- Verificati daca experienta personala de management / leadership este similara cu cea a clientilor cu care va lucra in organizatia dvs.! (altfel e dificil sa se faca acceptat)
- In ce conditii NU accepta un client?
In plus... nu uitati de existenta chimiei intre coach si client(i) !!!